140123 Thai Corner

Fick åter en trevlig kommentar från en av mina bloggläsare och med anledning av detta så blev det lunch hos Thai Corner idag.

Det blev en gammal klassiker till lunch, friterat fläsk med sötsur sås. Det är ett av mina första minnen från -70 talet när man för första gången smakade något från det asiatiska köket. Friterad banan med glass är också ett sådant gammalt minne.

På tal om gamla minnen så finns det hur mycket som helst i den hårddisken, t.ex. min första dator, det var en Luxor ABC 80, en viss skillnad när jag jämför med min laptop som jag just nu skriver på. I detta fallet så räcker det med att minnas, vill inte tillbaka till den gamla Luxorburken igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0