130311 Saltsjöbaden Port

Hade tänkt besöka den nya restaurangen Vitas Brasseri hos Ystad Saltsjöbad men det blev inte så. Kom på att "13334-klubben" hade möte så jag passade på att gästa dem istället.

En sak är säker på Ystad Saltsjöbad, när jag är där så serveras ALLTID  lax eller kyckling, så också idag.
Sist jag var där skrev jag att det kanske bara slumpar sig så men nu börjar jag undra om detta är den ständiga måndagsmenyn ?
                                                                                        
Det jag minns från förra besöket var att det då var en stökig arbetsplats med mycket hantverkare, idag var det lugnare, endast en hantverkare som arbetade i tysthet i ett hörn så nu är det nog snart en normal restaurang igen.

Hur som helst, det smakade bra och det blev några trevliga timmar med diskussion om nattens snöfall, datans utveckling, om lokala politiker, Ystads IF och lite allmän kärnvapeninformation.
      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0