130226 Stig In

 
Tillbaka till livet igen, ja det känns så efter två veckor med förkylning (den manliga versionen 3.0) och matlusten har varit på den lägre nivån under dessa veckor.
Hade tänkt besöka Surbrunnsparken idag men ångrade mig när jag fick se att det var kö in till luckan.
Styrde stegen ner mot stan och valet blev Stig In.
Väl inne ursäktade de sig och sa att tyvärr var dagens rätt slut, alltså de menade att "dagens rätt" var slut.
När jag hörde att dagens rätt hade varit korvstroganoff så tyckte jag inte att de hade behövt ursäkta sig för biffen med klyftpotatis som serverades istället, passade min mage bättre än korvlådan. 
Ensam satt jag i denna lilla lokal så tyvärr blev det inget Ystadskvaller idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0