130208 LiteMer

Hej igen!

Tio dagars lunchtystnad från denna bloggen beror på att jag har ätit lunch 40 - 90 mil norr om Ystad dessa dagar.
Så med lite nya lunchreferenser i gommen valde jag idag att besöka LiteMer igen.
Även om jag valde sen lunch (13.00) så var det många lunchgäster och jag blev tilldelad ett litet runt bord, men tyvärr utan skvallrande bordsgrannar.

Idag serverades:
  • Fläsknoisette med choronsås och friterade lökringar
  • Äppelkaka med vaniljsås
Detta lät som en perfekt fredagslunch men noisetten var lite torr, klyftpotatisen lite hårda och lökringarna lite för mjuka.  Äppelkakan och vaniljsåsen var god och kaffet också. Alltså lunchbetyget blir ett lite dåligt OK.

Fredagsvitsen:
När missionären drog ett skämt för kannibalerna skrattade de inte med honom,
utan åt honom.

Trevlig helg,

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0