130813 Norra Promenaden

Oxbringa med rotfrukter på dagens meny, det går bara inte att låta bli ett sådant erbjudande. Det var detta som serverades på Norra Promenaden idag och jag blev inte besviken. Idag diskuterades badhytternas prisutveckling vid bordet bredvid och man förfasades över att man idag betalar upp mot 100.000 kronor för några kvadratmeter badhytt i Ystad. Jag köpte min för 13.000 kronor för 14 år sedan var det en som sa, och snabbt räknade den vassaste kniven vid bordet ut att fortsätter utvecklingen i denna takt så kommer en badhytta att kosta en miljon om tio år. Man kanske skulle investera i en badhytt ? Nej, jag tror faktiskt inte det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0