141006 Norra Promenaden

Klart man skall äta älgbiff i dessa älgjakttider och det är vad Norra Promenaden har på sin meny denna veckan.
Kan varmt rekommendera denna rätt som smakade alldeles utmärkt.
Och så en liten jägarhistoria.......
Två jägare var ute i skogen när en av dem kollapsar. Han verkar inte andas och hans ögon är glansiga. Den andre jägaren tar fram sin mobiltelefon och ringer 112.
Han flämtar, ”Jag tror att min vän är död!! Vad ska jag göra?”
Kvinnan på larmcentralen svarar, lugna ner dig. Jag kan hjälpa till.
För det första måste du försäkra dig om att han verkligen är död.
Först uppstår det en tystnad sedan hörs ett skott. Ok, säger mannen.
Vad ska jag göra nu ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0