140526 Jaktpaviljongen (S)

Så blev det tillfälle att testa Jaktpaviljongen, ett sommarlunchställe som åter öppnat nu i Maj och stänger väl någon gång när de sista turisterna har lämnat i slutet av Augusti eller kanske i September ?

Men nu är det Maj, solen gassar och idag åt jag Pannbiff med potatis, brysselkål och en god sås, smakade riktigt bra.
Det jag reagerade på var att en flaska Loka vatten 33cl. kostade nästan 27% av vad lunchen kostade.
Alltså 82 kronor för lunchen och 22 kronor för en flaska vatten. Försent upptäckte jag att det fanns faktiskt någon form av lingondricka som ingick i lunchpriset så jag får skylla mig själv som inte var mer uppmärksam.

Det var i alla fall mycket trevligt att kunna sitta ute i en blommande syrenberså och äta lunch denna soliga och varma eftermiddag i Maj år 2014.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0