140828 Saltsjöbad Vitas

Jag och min sambo hade tänkt att äta lunch i Kåseberga men tyvärr, stängt för säsongen. Vi får skylla oss själva, detta hade man väl kunnat ana denna sista augustiveckan.
Vi styrde mot Ystad och Sandskogens värdshus som också var stängt, men här fanns ingen information om varför.
Det var även stängt där i måndags, kanske dags att sätta upp en liten skylt så vi lunchgäster vet vad som gäller ?

Nu var klockan 14.00 och närmast till hands efter två misslyckade försök att få lite lunch var nu restaurang Vitas hos Ystad Sandskog.
De hade öppet och de serverade en baconlindad köttfärslimpa som fick fulla poäng från både mig och min sambo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0