140409 LiteMer

Blåsigt, regnigt och +8 grader, då finns varken ordet cykla eller promenad på min agenda.
En snabbtitt på Ystads restaurangers lunchmenyer gjorde att mitt val blev restaurang Lite Mer. Valde dem för att de serverade fisk och att det var länge sedan jag besökte dem och också allt för länge sedan jag åt fisk.
Jag försöker äta fisk minst en gång i veckan, helst två gånger.
Rekommendationerna är faktiskt att äta fisk tre gånger i veckan.

Eftersom det var dåligt väder idag så blev det bilen som fick ta mig till och från lunchen.
Hoppas att det är bättre väder imorgon så jag får min dagliga lunchpromenad som är en viktig del av vardagsmotionen som fler människor borde anamma.
Gå i trappan istället för att ta hissen, gå en liten omväg istället för genvägen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0