140513 Stig In

Menyn med fläskpannkaka vann idag mitt val av lunchrestaurang i skitstaden Ystad.
Det var Stig-in som serverade fläskpannkakan, den smakade utmärkt och det var fler som tyckte som jag för det var näst intill fullt i den lilla restaurangen.

Efter maten och en halv kopp kaffe stegade jag ut i skitstaden igen.
Jag kallar Ystad för skitstaden på grund av all hundskit som man portionerar ut lite här och där på stadens gator och torg.
Tror faktiskt att jag kan utnämna Ystad till den hundskit-tätaste staden i Sverige.

Idag fick jag verkligen kryssa mig fram mellan era högar och nu undrar jag, ni lär er att gå fot, räcka vacker tass och att inte skita inomhus, då kan det väl inte vara så svårt att också lära sig att plocka upp sin egen skit, ELLER ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0