130820 Surbrunnsparken

VARFÖR ha en hemsida( www.surbrunnsparken.se )med rubrik "veckans luncher"?
TROR nog att ni har den för att informera mig om vad ni serverar till lunch.
JAG kan inte lita på den information som ni förmedlar till mig.
INTE intresserad av att läsa gamla matsedlar.
tiden att ni nu uppdaterar så jag vet vad ni serverar.
ER uppdatering av "veckans luncher" kommer jag att bevaka.
INFORMATION om när ni fixat detta kan lämnas i fältet "Kommentarer" nedan
Enligt matsedel på nätet skulle det vara kålpudding men det var persiljejärpar.
Ett mail med länk till denna sidan har skickats till dem det berör
                                                                                   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0