Bröderna M (s)

Bröderna M var en av de första lunchrestaurangerna som jag inspekterade / besökte som nyinflyttad Ystadsbo. (December 2012)
Redan då skrev jag,  "denna restaurang platsar inte hos mina smaklökar" och drygt nio månader senare med över etthundra luncher i Ystad så konstaterar jag  att smaklökarna har precis samma inställning idag.
Dagens lunch hos Bröderna M var friterad spätta med remouladsås, ja remouladsås stavas faktiskt så, inte som ni skriver i lunchmenyn på nätet "remoladsås" och till detta serverades det kokt potatis, två små rucolablad och två centimeter citronskal. Min tanke idag var att ge Bröderna M en chans till, men tyvärr, även om det kostar "endast" 75 kronor att äta lunch hos er så hamnar ni långt ner på min lista över godkända lunchrestauranger i Ystad.
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0