130903 Surbrunnsparken

Baconlindad köttfärslimpa läste jag på Surbrunnens meny idag, lät gott så valet av lunchställe blev just Surbrunnsparken. men vad hände ? Jo, köttfärslimpan var slut när jag kom klockan 12.59 och det serverades istället köttbullar. Det är nog meningen att jag aldrig skall få smaka Surbrunnens köttfärslimpa, förra gången jag var där så skulle det vara köttfärslimpa men det var järpe på menyn. Detta var en annan historia som jag skrev om när jag besökte dem den 20/8. Ja, ja, nu smakade det bra och jag blev mätt och belåten i alla fall.
En tråkig nyhet när det gäller lunchställen i Ystad är att en av mina favoritställe har gått i konkurs och det är Sandskogens Värdshus. R.I.P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0