131025 Nini

Två veckor sedan jag besökte restaurang Nini och idag blev det ett återbesök med syfte att kontrollera om de fortfarande håller samma goda stil. Och det vill jag verkligen tala om att de gör.
Idag serverades en helt underbar pumpasoppa till förrätt och en kalvgryta som huvudrätt. Det enda jag har att klaga på är hur de stavar till pumpasoppa, det heter så, INTE pumpsoppa som det stod både i er annons och på er trottoarpratare, pumpsoppa tror jag är något helt annat ;-)
 
 
Nu blir det ett litet uppehåll i den här bloggen, skall fara mot solen, eller rättare sagt, så långt söderut som det bara går i Europa.
Trevlig helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Trevlig blogg!
Undrar vad bokstavskombinationerna inom parentes står för?
*nyfiken*

Svar: Tack för komplimangen om min blogg. Det där med bokstavskombinationen är en intern information som allt fler undrar vad den betyder. Kommer inom några dagar att utlysa en tävling där den som först löser detta kommer att få ett litet pris.
TH

2013-10-31 @ 09:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0