131122 Nini

Åter igen en god lunch hos Nini, idag åt jag en mustig böngryta till förrätt och en kalvgryta á la spansk kalops som huvudrätt. Allt smakade utmärkt och jag fick lite känsla av att man befann sig i Spanien, sydländska toner i högtalarna, spanjorer som satt bredvid mig som talade spanska med både mun och armar, häääärligt. Synd bara att det endast var min lilla hjärna som reste iväg en liten stund. Alltså höst och södra Sverige måste vara ett av de sämsta ställena att vistas på en sådan här dag, i alla fall när det är kallt, regnigt och lite småblåsigt. Det är bara att bege sig hemåt och drömma sig bort till de där ställena dit vi snart skall fara.
Trevlig helg på er alla mina läsare.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Ja, fast det finns värre ställen. Typ Alaska, eller Ryssland. Men nog önskar jag att jag satt på en sandstrand i Spanien alltid ^^ Du får ha en bra helg du med!

Svar: Tack
TH

2013-11-22 @ 20:53:33
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0