130726 Norra Promenaden

Ett litet avbrott i sommarlovet.
Norra promenaden trädgårdsrestaurang, ett gammalt ställe i stan som nyöppnats med nya ägare medan jag har varit bortrest. Måste givetvis testas även om jag har sommarlov. Det serverades kålpudding med lingon, en efterlängtad husmanskost efter att ha ätit medelhavsmat (fisk och skaldjur) i nästan 4 veckor. En kålpudding som smakade som "mammas" och därtill en ansiktslyftning när det gäller både inredning och personal. Förlåt f.d. ägare, men varken maten eller inredningen tilltalade mig på er tid, se inlägg 130110 http://ystadlunch.blogg.se/category/lunchsnack-2.html
Lycka till med NYA promenaden.....och mitt sommarlov fortsätter.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0