130128 LiteMer

Horsch, Joskin, rak tallrik, dubbelskiva, kultivator, rotorharv, bogserade packare, pinndelning.........................
Har idag lärt mig "nästan" allt om hur man skall så och skörda.
Hade en maskinförsäljare med kund som bordsgranne och tro mig eller Ej, efter 40 minuters intensivlyssning känner jag mig fakiskt redo att ta värvning som säljare av t.ex. bearbetande såmaskiner med oslagbart låga dragkraftsbehov.

Nej, jag bara skojar, lovar att INTE röra den skånska myllan, endast äta och dricka av vad den ger tillbaka.
Tror det är lugnast så, förresten idag åt jag köttfärslimpa på vildsvin med rosmarinsky och palsternackspuré hos Lite Mer. Inte helt fel, eller rättare sagt, det var helt perfekt.
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0