130107 Pilgränden

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva men det blev i alla fall en lunch idag också.
Lunchstället finns i en gammal fin byggnad med adress Pilgränd 6.
En lunch här kostar 55:- så det går kanske inte att ställa så där jättehöga krav.
Det serverades fläskfile med potatis och sås och till detta några sönderkokta grönsaker, ett glas vatten kostade 1:-
Jag hade fyra "äldre" pensionärer som bordsgrannar och de diskuterade mobiltelefoner och klockor.
Nu vet jag att det kostar mellan 45 och 90 kronor att byta batteri i en klocka och dessa batteribytare kommer att bli mycket förmögna då det endast tar några minuter att byta batteriet.
Hörde också att mobiltelefonerna idag fungerar som kamera.
Bilden på restaurangen är tagen med "min" mobilkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0