131220 Stig In

Den sista lunchen på restaurang i Ystad för i år blev hos Stig In. Där serverades det "Prinsens Special" som är en pannbiff med både bearnaisesås och rödvinssås + lökringar och rostad potatis. Det smakade alldeles utmärkt och jag undrar vilken prins som ligger bakom denna maträtt ?
I och med att detta var mitt sista restauranglunchbesök i Ystad detta år så blir det också mitt sista blogginlägg 2013. Ett år går fort och sammanfattningsvis så kan jag säga att de flesta luncherna i Ystad har varit mycket bra, finns ett och annat ställe som har varit lite sämre men dessa kan man undvika genom att läsa min blogg.
Det finns inte mycket mer att förtälja i detta ämne så det återstår bara att önska alla ni som läser min blogg en god jul och ett gott nytt år med förhoppning om att ni fortsätter att läsa min blogg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0