131210 Nini

Nini på Östergatan serverade idag en soppa som såg förfärlig ut. En grumlig, blaskig soppa som hade smak av någon sorts chorizokorv eller liknande, de kallade den Spansk husmansoppa.
Nu är det så att jag älskar soppor i alla dess former men när de serveras som om det är rester från disken så blir man inte glad, man "äter" faktiskt även med ögonen.
Jag åt upp den för min uppfostran tillåter inte att lämna mat som är ätlig och den smakade faktiskt helt ok, men den var inte trevlig att titta på. 
Till huvudrätt serverades det kyckling & grönsaksspett som smakade mycket bra och även mina ögon gillade denna rätt. Lunchen avslutades med en kopp kaffe och en promenad tillbaka till kontoret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0