130821 ÖG

Klockan blev över ett idag innan lunchtarmen påminde mig om att det var dags. Hojade  iväg till Norra promenaden, jättelåååång köööö, cyklade vidare till Store Thor, fullt på verandan. Det blev ÖG, kom upp för trappan och förväntade mig massor med matgäster och döm om min förvåning när jag kunde konstatera att jag var nästan ensam. Detta bevisar väl att det fortfarande är mycket turister i sta´n och alla vill sitta ute och äta när det är vackert väder. ÖG serverade idag en Persiljebiff med kantarellsås och rårörda lingon, Mums vad gott det var.
För den som förföljer mig i mitt bloggande kan jag meddela att Surbrunnens restaurang har svarat mig (se gårdagens blogg) och nu är matsedeln uppdaterad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0